szomoru.jpg

Az előző két, „agyatlan” eszmefuttatás csupán arra vezethető vissza, hogy egyszerűen nem volt kedvem írni az aktuális helyzetről. Mert, helyzet az van, de – sajnos – nem változatlan, hanem egyre fokozódik, mondá Pelikán elvtárs. Szóval: rossz hangulat, mélabú, enerváltság, munkaundoritisz és most nátha a köbön.

Kezdjük talán ott, hogy a hétvége csapnivalóbban már nem is alakulhatott volna. Szombaton berendeltek dolgozni, emiatt meg is kaptam a magam beosztását (kiosztását?) barátnőmtől. De egy ilyen magamfajta kanapélakónak ez szinte természetes. (Na jó, nem.) A szombatra tervezett nagybevásárlást is el kellett halasztani, de talán jobb is volt így. Este hivatalos voltam egy páros szülinapra, de már akkor nem voltam túl jól. Be volt dugulva az orrom, fájt a torkom, egyszóval elkaptam egy „parasztnáthát”. A bulizáshoz nem volt kedvem, pláne, mikor megláttam a lepukkant pincehelyiséget, így egy óra múltán hazamentem.

Másnapra alábbhagyott a megfázásom, a kedvem és a közérzetem is jobb volt, melyet az is indukált, hogy normálisan el tudtunk beszélgetni a barátnőmmel. Tegnapra megint rosszabbul voltam. Már nem csak orrfolyás, torokfájás, rossz közérzet, hanem erős munkaundoritisz is gyötört. A feladataimmal el voltam úszva, az egyik főnököm megint olyat akart rám tukmálni, amihez nem fűlik a fogam, és még ez a levertség is…

A kanapét már kezdem megszokni. Kényelmes, szerencsére nem túl keskeny, a matrac pedig nem is túl puha, nem is túl kemény. Vagyis pont optimális. Majd kérdezzetek meg erről néhány hét múlva… Ma pedig? Fenti szimptómákhoz még fáradtság is járult, csak hogy kicsit se legyen jó. A nap vége pedig még igen messze van… (Ámbár, ha emberi időben végzek, elmegyek a barátokkal kicsit pálinkázni; az – elvileg – kiöli a vírusokat.)

A bejegyzés trackback címe:

https://hedon.blog.hu/api/trackback/id/tr273743390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilyenkor jó bizony egy kis kalapkúra, persze pihenéssel (és nem munkával) egybekötve!!
Kalapkúra?? Azt nem ismerem, de még mindig jöhetnek tippek, ugyanis ugyanúgy meg vagyok fázva.:(
@Hedon01: Befekszel az ágyba, nyakig magadra húzod a takarót, és a lábadhoz egy kalapot helyezel. El kezdesz pálinkát inni, üvegből. Amikor már legalább kettőt látsz a kapalból, meggyógyultál!
(Amúgy a pálinka tényleg segít, ellentétben a gyógyszerekkel)
@Stüx1: Tééényleg, ezt hallottam már régen. Jó tipp, köszi, ma este kipróbálom!
@Stüx1: Kipróbáltam: ugyanúgy nem tudtam aludni éjjel, de legalább be voltam rúgva.:)) Úgyhogy maradok inkább a gyógyszereknél.:)
@Hedon01: Akkor inkább teázz, mint gyógyszert szedj!
@Stüx1: Én a Neocitrán-Mabucain-Phlogosol combora esküszöm. Egy kis Tantum Verdével leöblítve :)
@TrueY: Kiolvasni is szörnyű... És ezek a mérgek hatnak???
@Stüx1: Még élek... :) Nagyon vicces, de a Tantum Verde a gyerekeknek is bejön. :)
@TrueY: Szegény gyerekek! Bár, nekik a kalapkúra még túl korai!:D
@Stüx1: Én sem iszom alkoholt. Így nálam sem használható. Maradok a konzervatív európai orvoslásnál. :)
@TrueY: Hát, ameddig hatékony ez a csomó szörnyű nevű szer, addig ne is válts. Csak aztán, már lehet, hogy késő lesz... Ezért én törekszem arra, hogy nagyanyáink módszereivel kúráljam magam, ha tudom. Fokhagyma, szauna és kalapkúra.:)
@Stüx1: Mivel ezek nem antibiotikumok, ezért viszonylag csökkentett az alkalmazkodás veszélye. Persze van...

Nagyanyáink is gyógyszereket szedtek. Gondolom az ükanyáinkra gondoltál... :)
@TrueY: Nem feltétlen az addikció veszélyére gondoltam, hanem a kiürülés vagy ki nem ürülés veszélyére. És nagyanyáink sztem inkább gyógyteákkal és -füvekkel gyógyították magukat, és nem mindenféle vény nélkül kapható gyógyszerekkel.
@Stüx1: "addikció"
Én sem! Inkább mutációra. :)

"nagyanyáink"
Nagyanyáink, ez azt jelenti, hogy 30-50 évvel ezelőttről beszélsz. 1960 körül már simán használtak egy csomó gyógyszert. :)

De régebben tényleg főleg "füveztek". :)
@TrueY: Az én nagymamám a mai napig gyógyteákat meg miket használ, ha teheti. Nyilván, ha antibio-t kell szednie, azt nem tudja "füvezéssel" pótolni.:)
@Stüx1: "ha teheti"

Hát ha tehetem, akkor én "Tejet iszok és pipázok, jó híremre jól vigyázok!"
süti beállítások módosítása