Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

agy.jpg

Elevel nevű új olvasóm a Kudarc a wellnesshétvégén című írásomat kommentálta – amelyben ágybéli zűrökről írtam –, idézem: „Csak nagyon szőrmentén fogalmazol a problémádról, így nem tudom, pontosan mi a baj. Amit jól véss az eszedbe: egy nemzetközi kutatás szerint a férfiak 58, míg a nők 64%-a(!) elégedetlen a szexuális életével. A nők pl. a nem kellő merevedés miatt mondhatták ezt. Ha ez a problémád, fordulj orvoshoz, mert egyrészt ez egy komoly(abb) betegség első tünete is lehet, másrészt - ahogyan Te is felismerted - ez nem csak a Te dolgod, hanem a párodnak is köze van ehhez.” Eddig a komment. Én ezen elgondolkodtam: egyrészről azon, hogy elevenemre tapintott, másrészről a kutatás maga is érdekes lehet, így utánanéztem ennek.

Valószínű, Elevel egy bizonyos SHOW (Sexual Health and Overall Wellness Survey) kutatást idéz – legalábbis, a fenti százalékos adatokhoz a Google ezt dobta ki. A felmérés szerint a szexuális élettel való elégedettség szorosan összefügg a pozitív életszemlélettel. A kutatás kitér arra is, hogy a szexet a férfiak és a nők is az élet egyik nagyon fontos területének tekintik, mégis, a férfi lakosság 58%-a, női lakosság 64%-a elégedetlen a szexuális életével.  A felmérés célja egyrészt a szexuális egészséggel kapcsolatos attitűdökre vonatkozó adatok gyűjtése volt, másrészt az, hogy segítséget nyújtson abban, hogy az emberek jobban megértsék a szexuális egészségnek az életben betöltött jelentőségét.

A kutatás arra is rávilágít, hogy a rossz szex nem csak a férfiak problémája, hanem – „társasjáték” lévén – a nőé is. És melyik férfi akarja pont emiatt elveszteni szíve hölgyét?! Ki akarja szívesen bevallani, hogy „nem megy”?! Senki. Ha a szex rendben van, akkor az ember más dologra is koncentrálhat. Olyan dolgokra, amelyeket nem lehet(ne) ilyen „egyszerűen” megoldani.

Amúgy magamon is észrevettem, hogy ha jó a szex, akkor kiegyensúlyozottabb, jobb kedvű vagyok, mindamellett az önbizalmam is nagy. Arról nem is beszélve, hogy a munkahelyemen valóban a munkára tudok koncentrálni, nem az otthoni dolgok motoznak a fejemben. Most már csak azt kéne kisütnöm, nekem mi a teendőm…

A bejegyzés trackback címe:

https://hedon.blog.hu/api/trackback/id/tr764225074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igen, azt hiszem, erről a kutatásról írtam.
Az utolsó mondatodra térve, milyen "teendők" közül választatsz szerinted?
Ez biztos vmi blőd kutatás volt, amelyet "angol kutatók" készítettek. Magyarországon biztos nem vizsgálódtak, az az érzésem...
@Elevel: Ööööö, ezen még gondolkodom::)) Agy- vagy testgyógyász között vacillálok.:)
@WCliff: Látod, azt nem tudom, hogy hazánkban vizsgálódtak-e. Az le volt írva, hogy Kelet- és Közép-Európában is zajlott, de hogy Mo-n is, az nem.
Szeretem a kutatásokat, mert mindig tökéletesen pontosak.:)) Amúgy ennek kapcsán azt is jó volna tudni, hogy az elégedetlenkedő nők és férfiak miért azok.
süti beállítások módosítása