Szerencsére barátokban nem szűkölködöm. Én amolyan szokványos „bratyizós” ember vagyok, aki mindenkivel megpróbálja megtalálni a közös hangot. Persze, ez nem nyakló nélkül való megfelelni akarást, ne adj Isten, szervilizmust jelent, hanem alapvetően jobbnak tartom a jó viszonyt mindazokkal, akikkel lehet, hisz az élet rövid.

Pontosan ezért – barátkozós és, hát, valljuk be szószátyár énem miatt – „talál be” olykor-olykor tucatnyi barátom (nő, férfi, hibrid nem!!:)), hogy néha, ugyan, beszélgessünk már kicsit az élet nagy dolgairól, a lenni vagy nem lenni örök kérdéséről, vagy a betegeskedő párkapcsolataikról.

Lelki szemetesláda volnék? Nem, azt nem hiszem, arra ugyanis ott vannak – a jelenlévő olvasók persze mindig kivételek! – a csúnyácska barátnők vagy a lelkisegély-vonalak. Egyszóval én nem vagyok az a tipikus tanácsadó, némán bólogató, bánatos bociszemekkel bambán bámuló ember. Én megmondom a véleményem, még akkor is, ha ez az „alanynak” nem tetszik. És nem ám Szex és New Yorkot nézünk, hanem egy ismerősöm, hááát pubjába (értsd: kricsmi, de nem lelakott!) ülünk be. Az alkohol a legjobb lélekmasszázs – persze csak mértékkel!:))

Ki vagyok én, és főképpen honnan veszem a bátorságot, hogy blogot indítsak? Kezdjük az elején: korom 33 év; nemem férfi; lakóhelyem Budapest; foglalkozásom: ezt nem írom le, sokan rájönnének, ki bújik meg „Hedon” mögött; beosztásom középvezető egy fejlődő multinál. És hogy miért a blog? Mert kiskorom óta akut grafomániában szenvedek, mert az éjszaka folytatott amerikai e-mail-váltások után le akarom vezetni a feszültségem valahogy (írás plusz egy-két pohárka bor), és minden nagyképűség nélkül állíthatom, hogy van annyi élményanyagom (pláne egy pszichológiai speckol után), amelyet vétek nem ki- és/vagy megírni. Tanácsadó jelleggel? Szórakoztatásképp? Vagy csak magam miatt? Nem tudom; majd eldönti az idő…

Tehát ez vagyok én, és erről fog szólni a blog – barátságról (vagy olyasmikről), munkahelyi élményekről (zömmel nyilván negatívokról), síelésről (be-Becherovkázva háttal a lejtőn!!), tokaji bortúrákról, és mindenről, amelyek kimaradtak a Szerelem, szex, gyengédség rovatból (vagy éppen benne vannak).

Kissé grafomán, kicsit karrierista, enyhén hedonista énem blogja - nem csak percembereknek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hedon.blog.hu/api/trackback/id/tr253480456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása