szilv.jpg

Annyi biztos: idén is lesz, sőt, 2011-ben is december 31-re esik. Minden más bizonytalan – a pezsgőt leszámítva.

Nyilván akinek nincs tuti buli meghívása vagy színházjegye, az többnyire az utolsó pillanatban dönti el, hogy hová megy. Azon, hogy miért kell 31-én délután 5-re hagyni a döntést, el lehet lamentálni, de nem érdemes. A lényeg sokkal inkább a „muszáj az év végén jobbat/nagyobbat/rongyrázósabbat mulatni, mint az évben összesen együttvéve sem" típusú hozzáállás. Miért áll be sokaknál az év végi „kapuzárási pánik"? Mért nem lehet otthon, néhány baráttal szilveszterezni?

Idén lehet, hogy megfogadom fenti javaslatom. Mert még nálam is csak annyi biztos, hogy az év utolsó napja holnap lesz. Minden más – mint a kutya vacsorája. Valószínű, egyik barátnőmhöz megyünk este; onnan indul majd a buli. Ami fix kellék: pezsgő, virsli, és bor (utálom a pezsgőt). Hogy onnan hová, miért, kivel, mikor, meddig, az még képlékeny. Ha pedig rossz lesz a buli, akkor még véletlenül sem fogok kultúrmosolyt fagyasztani ábrázatomra. Csak semmi alakoskodás kérem szépen, csak semmi alakoskodás!

A bejegyzés trackback címe:

https://hedon.blog.hu/api/trackback/id/tr823506581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én a feleségemmel buliztam otthon. Két pár virsli tormával. Kellemes este volt! :)
@TrueY: Na, ez látod egy jó megoldás, hogy elkerüld a "vicsorogvamosolyogjunkhogymilyenjóabuli" effektust. Én nem otthon voltam, hanem a szűk baráti körrel buliztam egy lakásban. Az sem volt rossz.:))
@Hedon01: Nuná! Majdnem egy activity party-ba csöppentünk, de az éppel lokális megfázítós vírus végül is elvette a kedvünket. :)
@TrueY: Talán jobb is így.:)) Bár, egy activity sem rossz - de szilveszterkor az is olyan erőltetettnek tűnik nekem. De lehet, hogy nekem szilveszterkor mindig minden annak tűnik.:))
@Hedon01: "activity sem rossz - de szilveszterkor az is olyan erőltetettnek tűnik nekem"
Én is inkább konyhában dumálós partyarc vagyok. :) De a lányok lelkesednek a dologért.
Egyszer, régen valamelyik szilveszterkor activity-light-ot játszottunk (leánykor nevén most-mutasd-meg :) ). Már nagyon le volt ülve a társaság és ilyenkor jönnek a legnehezebb feladatok (pl. Csovi-csovi-dzsaszper). Én ilyenkor az egyetemen begyakorolt szokás szerint simán bemondom, ami először az eszembe jut. No jött az ellenfél nagy somolygással. A mutogatónk nagyon elhűlt, amikor meglátta, hogy mit kell elmutogatnia. Csinált két vízszintes húzogatást a dereka mellet, mire rávágtam: "Rehabilitációs Központ". Felcsillant a szeme, mire javítottam: Rehabilitációs Intézet. Kb. 3 mp alatt megvolt. :)
@TrueY: Vannak olyan emberek, akiknek páratlan érzékük van az Activity-hez. Nekem nincs. Én csak kártyákat szoktam gyártani a közös baráti nyaralásokra.:)
@Hedon01: Én kártyát inkább viszem. Magyart. Oszt ultizunk. :)
@Hedon01: Jaja. A parti úgy szokott összeállni, hogy feleségem, apósom és én. 10filléres alapon. :) Többnyire apósom nyer, mert ő tud ultizni. De néha elfogjuk a piros betlijét és akkor nagy az öröm! :)
@TrueY: 10 fillér?? Milpengőd is van?:))
@Hedon01: Van milpengőm és adópengőm is. De az ultit tradicionálisan 10 filléres alapon szokás játszani. Akkor is, ha csak írjuk. :)
süti beállítások módosítása